.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیابتی‌ها این واکسن را تزریق کنند
متخصص دیابت با اشاره به اینکه تزریق واکسن با کاهش احتمال ابتلا به آنفلوآنزا و بیماری‌ها‌ی عفونی، به کنترل قند خون بیماران دیابتی کمک می‌‌کند، گفت: به تمام این بیماران توصیه می‌شود که در فصل پاییز واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند.

به گزارش شمال نیوز: مهریار خسروشاهى در پاسخ به اینکه با توجه به شروع فصل سرما آیا دیابتی‌ها‌ بیشتر دچار سرماخوردگی و بیماری‌ها‌ی ویروسی می‌شوند؟ اظهارداشت:این موضوع درمورد دیابتی‌ها‌یی مطرح است که قند خون بالایی دارند. در واقع قند خون بالا به سلول‌ها‌ی ماکروفاژ (گروهی از سلول‌ها‌ی دفاعی بدن) آسیب می‌رساند.

وی افزود: اما اگر فرد قند خون خود را به خوبی تحت کنترل قرار دهد، سلول‌ها‌ی ماکروفاژ به درستی عمل می‌کنند و مقاومت بدن در برابر عوامل ویروسی و عفونت‌ها‌ حفظ می‌شود.

متخصص دیابت خاطرنشان کرد: با این حال به تمام افراد دیابتی توصیه می‌شود که در ابتدای فصل پاییز واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند زیرا با هر بار سرماخوردگی و التهاب، قند خون از کنترل خارج می‌شود.

خسروشاهى تأکید کرد:در واقع واکسن با کاهش احتمال ابتلا به آنفلوآنزا و بیماری‌ها‌ی عفونی، به کنترل قند خون کمک می‌‌کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.465 seconds.